logo
Pasirinkite periodą
Paieška žemėlapyje
Meniu
Paieška žemėlapyje
Pasirinkite periodą
D.U.K. 
  • Kas yra bilietas? 
Ats.: Bilietas yra dokumentas, suteikiantis jo turėtojui teisę dalyvauti renginyje pagal jame nurodytas sąlygas. 
  • Kas yra e.bilietas? 
Ats.: E-bilietas – elektroninis bilietas, kurį galima įsigyti internetu, apsilankius BILIETAI.LT interneto svetainėje. Už elektroninį bilietą galima atsiskaityti kreditine kortele arba per elektroninę bankininkystę. Elektroninis bilietas siunčiamas „pdf“ formatu pirkėjo nurodytu elektroninio pašto adresu. Norint gauti reikiamo formato bilietą, savo kompiuteryje reikia turėti „Adobe Reader“ programą. 
  • Ar galima internetu rezervuoti bilietą? 
Ats.: BILIETAI.LT nesuteikia galimybės rezervuoti bilietus į renginius puslapyje www.bilietai.lt. 
  • Ar galima įsigyti bilietus, atsiskaitant kreditine kortele? 
Ats.: Perkant bilietus internetu, galima atsiskaityti kreditine kortele. 
  • Ar galima rinktis vietas? 
Ats.: Perkant bilietus internetu yra galimi keli vietų pasirinkimo būdai: arba sistema parenka pačias geriausias vietas, arba pats pirkėjas renkasi norimas vietas. Pastaruoju atveju reikia pasirinkti „Vietų pasirinkimas“ galimybę ir rinktis vietas salėje pagal pageidaujamą kainos kategoriją. Rinktis vietas galima ir kasose. Tuo atveju, jeigu organizatoriai nurodo, kad pačias geriausias vietas parenka sistema, pirkėjas rinktis norimų vietų negali. 
  • Ar galima atsiskaityti kortele BILIETAI.LT kasose? 
Ats.:  Daugumoje BILIETAI.LT kasų galima atsiskaityti įvairių tipų kortelėmis. 
  • Ar gali su e-bilietu pakliūti į renginį žiūrovas, kurio vardas bei pavardė nenurodyti ant e.bilieto? 
Ats.: Jeigu e-bilietą pirko žmogus, kurio vardas bei pavardė nurodyti ant e-bilieto, bet tas pirkėjas negali nuvykti į renginį ar bilietas yra dovanotas, su tuo bilietu kitas žiūrovas galės patekti į renginį, nebent renginio aprašyme yra nurodyta kitaip .   
  • Kokie mokesčiai taikomi BILIETAI.LT sistemoje? 
Ats.: Yra taikomi šie: 
  1. Paslaugos mokestis įprastai iki 2,5 Eur už bilietą* 
  1. E-bilieto pristatymo būdas – 0,49 Eur už bilietą** 
  1. Pardavimo punkto (kasose) – 0,49 Eur už bilietą*** 
  1. Bilieto siuntimas registruotu paštu (tik Lietuvoje, paslaugos kaina 10 Eur už pristatymą) 
  1. Omniva paštomatas (tik Lietuvoje, paslaugos kaina 10 Eur už pristatymą) 
  1. Bilietų rezervavimui ir išankstinės sąskaitos formavimui taikoma 1 Eur/bilietui 
  1. VIP klientų paslaugai taikomas nuo 1 Eur/bilietui 
  1. Renginio vietos administravimo mokestis - priklausomai nuo konkrečio renginio vietos, jeigu taikomas.**** 
  1. Trečiųjų asmenų mokesčiai, jeigu tokie yra taikomi, nurodyti užsakymo informacijoje. 
*Paslaugos mokestis 
Paslaugos mokestį sudaro paslaugų tiekėjo valdomos informacinės sistemos sukūrimas, palaikymas, atnaujinimas, išlaikymas bei jos gedimų šalinimas.
 
  
**E-bilieto pristatymo būdo
 
Nėra taikomas perkant Dovanų čekius, Nuolaidų kuponams ir čekius, taip pat netaikomas bilietams į renginius, su kurių organizatoriais „Bilietai.lt“ bendradarbiauja laimėjus viešuosius pirkimo konkursus. 0,49 Eur už bilietą nėra taikomas perkant bilietus kasose. E. bilieto pristatymo mokestis klientams taikomas už E. bilietų išsiuntimą el. paštu (siuntimo/pristatymo paslaugas). E. bilietas gali būti išsiųstas tik Paslaugų teikėjo valdomai informacinei sistemai patikrinus, ar atlikti visi būtini žingsniai užsakant atitinkamą bilietą, gauta informacija susisteminama ir tuomet suformuojamas E. bilietas PDF formatu, kurį Paslaugų tiekėjo valdoma informacinė sistema tuomet išsiunčia klientui. E. bilieto siuntimo mokestis padengia faktiškai Paslaugų teikėjo patiriamus kaštus, susijusius su E. bilieto suformavimu ir išsiuntimu.
 
 
Šis mokestis taip pat nėra taikomas pasirinkus bilietų pristatymo būdą:  ATSIĖMIMAS KASOJE. Tokiu atveju
bilietus atsiimti galėsite Lietuvos nacionalinio dramos teatro kasoje II-V 11:30-19:30, VI 15:30-19:30, pietūs 14:00-15:00; (Gedimino pr. 4, Vilniuje), Klaipėdos koncertų salėje I-V 11:00-19:15, pietūs 14:30-15:15 (Šaulių g. 36, Klaipėdoje) arba Valstybiniame Šiaulių dramos teatre II-V 11:30-18:30, pietūs 15:00-16:00 (Tilžės g. 155, Šiauliai).
Pasirinkus šį pristatymo būdą, į savo el. paštą gausite užsakymo patvirtinimo numerį, kurį turėsite pateikti atsiimant bilietus kasoje. El. bilietai į jūsų el. pašto adresą nebus siunčiami. Bilietai kasoje bus atspausdinti ant balto popieriaus lapo. Užsakymo patvirtinimas nesuteikia teisės patekti į renginį. Bilietais pasirūpinkite iš anksto. Kaina: 0,00 EUR


 
***Pardavimo punkto (kasose)
 
Nėra taikomas perkant Dovanų bilietus, kuponus ir čekius. 0,49 Eur už bilietą yra taikomas bilietus perkant kasose. Išimtis rasite 
čia. 
 
****Renginio vietos administravimo mokestis
 
Renginio vietos administravimo mokestį sudaro platintojo patirtos išlaidos platinant bilietus ir suteikiant paslaugas tam tikroje renginio vietoje, neapimančios įprastinių bilietų platinimo paslaugų t.y. tiekėjo valdomos informacinės sistemos sukūrimo, palaikymo, atnaujinimo, aptarnavimo, išlaikymo bei jos gedimų šalinimo. Renginio atšaukimo atveju, mokestis yra grąžinimas bilieto pirkėjui.
 
  
  • Kaip už įsigytus bilietus galima gauti sąskaitą-faktūrą? 
Ats.: Sąskaitą-faktūrą gali išrašyti UAB „Nacionalinis bilietų platintojas“ pagal organizatoriaus įgaliojimą. Jeigu organizatorius neįgalioja UAB „Nacionalinis bilietų platintojas“ išrašyti sąskaitos-faktūros, reikia kreiptis tiesiai į renginio organizatorių. Išrašant sąskaitą-faktūrą, reikia pateikti: įmonės rekvizitus bei bilietų ID. Daugiau informacijos rasite čia. 
  • Ar galima grąžinti bilietus? 
 Bilietai yra nekeičiami ir atgal negrąžinami:  
- todėl kiekvieną kartą prieš perkant bilietus apsvarstykite, ar galėsite atvykti į renginį ir kokio kiekio bilietų Jums reikia. UAB „Nacionalinis bilietų platintojas“ taip pat neatsako, jei bilietas dėl Jūsų kaltės buvo pamestas ar sugadintas ir dėl to prarado savo funkcionalumą.   
Bilietų grąžinimas ir keitimas renginio atšaukimo ar datos pasikeitimo atvejais:  
- UAB „Nacionalinis bilietų platintojas“ yra tarpininkas tarp renginio organizatoriaus (paslaugų teikėjo) ir pirkėjo. UAB „Nacionalinis bilietų platintojas“ neorganizuoja renginių, todėl neprisiima atsakomybės už neįvykusį renginį, jo nukėlimą, kokybę ar kitus, su renginio organizavimu susijusius dalykus. Už visa tai atsako renginio organizatorius.  
- Jei perkeliamo renginio naujoji data yra netinkama arba renginys atšauktas, bilietų grąžinimo, pinigų gražinimo ir kitus susijusius klausimus reikia adresuoti už tai atsakingam asmeniui – renginio organizatoriui.  
- UAB „Nacionalinis bilietų platintojas“ geranoriškai suteiks jam žinomą informaciją bilietų pirkėjams, jeigu kiltų neaiškumų (pvz., primins renginio organizatoriaus kontaktus). Išimtinai bilietų pirkėjų informavimo tikslais pateikiame informaciją, kad jei perkeliamo renginio naujoji data yra netinkama arba renginys atšauktas, bilietus galima grąžinti iki renginio organizatoriaus nurodytos datos.  
Informuojame, kad praktikoje gali nutikti taip, kad konkretus renginio organizatorius savo klientų patogumui paves ar įgalios UAB „Nacionalinis bilietų platintojas“ renginio organizatoriaus vardu priimti grąžinamus bilietus ir (ar) grąžinti pinigus. Tokiais atskirais atvejais pateiksime visą susijusią informaciją. Tačiau ir tokiais atvejais už pinigų grąžinimą yra ir bus atsakingas išimtinai renginio organizatorius, UAB „Nacionalinis bilietų platintojas“ bus saistomas renginio organizatoriaus nurodymų ir sprendimų (pvz., renginio organizatoriaus pinigų grąžinimui skirtos pinigų sumos ir (ar) kt.). 
  • Kur yra BILIETAI.LT kasos? 
Ats.: BILIETAI.LT kasų sąrašą rasite čia. 
  • Ar galima bilietus įsigyti su nuolaida? 
Ats.: Kadangi UAB „Nacionalinis bilietų platintojas“ veikia kaip atsiskleidęs tarpininkas,  savavališkai nuolaidų netaiko. Nuolaidos taikomos tik renginio organizatoriaus nurodymu. Apie nuolaidas galite sužinoti prie renginio aprašymo. 
  • Kokie galimi bilieto gavimo būdai?
Galite pasirinkti šiuos bilieto pristatymo būdus:
  1. E-bilieto pristatymas jūsų nurodytu elektroninio pašto adresu.
  2. Bilieto siuntimas „Omniva“ paštomatu arba registruotu paštu. Bilietai bus pristatyti jūsų nurodytu adresu. Bilietus įsipareigojame išsiųsti per 7 darbo dienas nuo jų įsigijimo.
  3. Bilieto atsiėmimas kasoje. Bilietą galėsite atsiimti pirkimo metu nurodytoje kasoje. Elektroniniai bilietai, pasirinkus šį pristatymo būdą, nėra siunčiami. Bilietai spausdinami A4 formatu.
  • Pirkau e-bilietą su pristatymu el. paštu, tačiau jo negavau, ką daryti?
Pirmiausia, rekomenduojame įsitikinti, ar teisingai nurodėte savo el. pašto adresą. Pasitikrinkite SPAM skiltį pašto dėžutėje. Jeigu e-bilieto nerandate – kreipkitės el. p. info@bilietai.lt irbūtinai nurodykite bilietų užsakymo nr. (jį galite rasti atlikto pavedimo mokėjimo paskirties laukelyje).
  • Ar būtinai reikia atsispausdinti e-bilietą?
E-bilietą užtenka turėti telefone ir pateikti skenavimui kontrolės metu.
  • Turiu klausimų dėl konkretaus renginio sąlygų, kur kreiptis?
Parašykite mums laišką el. p. info@bilietai.lt, laiške būtinai nurodykite renginio pavadinimą, jo datą ir jums kilusį klausimą.
  • Pirkau bilietą iš trečiųjų asmenų. Ar galite patikrinti, ar bilietas yra galiojantis?
Bilietai.lt bilietų tikrinimo paslaugos neteikia ir neatsako už bilietus, kurie įsigyti iš trečiųjų asmenų. Rekomenduojame bilietus įsigyti tik oficialiose platinimo vietose.
  • Kokio amžiaus vaikai yra įleidžiami nemokamai į renginį?
Ar vaikai yra nemokamai įleidžiami į renginį, galite sužinoti prie jus dominančio renginio aprašymo www.bilietai.lt puslapyje.
  • Ar galiu įsigyti bilietų draudimą?
Taip, bilietų pirkimo metu galite pasirinkti bilietų draudimo paslaugą. Daugiau apie bilietų draudimo sąlygas galite sužinoti čia: https://www.bilietai.lt/lit/apacia/bilietudraudimas/informacija/.
  • Kur galiu panaudoti Bilietai.lt dovanų čekį?
Bilietai.lt dovanų čekį galite panaudoti, įsigydami bilietus į mūsų platinamus renginius www.bilietai.lt arba Bilietai.lt kasose (išskyrus „Rimi“ tinklo kasose).
  • Kiek laiko galioja Bilietai.lt dovanų čekis?
Bilietai.lt dovanų čekis galioja 12 mėnesių nuo įsigijimo datos.
  • Ar vieno pirkimo metu galiu panaudoti kelis Bilietai.lt dovanų čekius?
Taip, galite panaudoti kelis Bilietai.lt dovanų čekius vieno pirkimo metu.
  • Ar galiu pratęsti Bilietai.lt dovanų čekio galiojimą?
Bilietai.lt dovanų čekio galiojimas nėra pratęsiamas.
  • Liko nepanaudotas Bilietai.lt dovanų čekio likutis, ar likutis bus grąžintas?
Nepanaudotas Bilietai.lt dovanų čekio likutis nėra grąžinamas.
Norėdami su mumis susisiekti, užpildykite formą internete, rašykite el. pašto adresu info@bilietai.lt arba skambinkite: 
 
 
Telefonu +370 673 25153 – informacija įsigijusiems bilietus. 


 
Paieška nedavė rezultatų
Loading...
Perkrauti